آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

به بهونه یلدا

1392/9/29 13:50
170 بازدید
اشتراک گذاری

دوسه روز هست که یه شعرجدیدبه بهونه شب یلداداریم باهم تمرین میکنیم تقریبا70درصدحفظ شدی فکرکنم تافرداشب کامل بتونی بخونی♡

 سی ام آذره ویک شب زیبا

یه شب بلندبه اسم شب یلدا

شب شب نشینی وشادی وخنده       شبی که واسه همه خیلی بلنده

همه ی اهل خونه خوشحال وخندون

آجیل وشیرینی ومیوه فراوون

شب قصه گفتن ویادقدیما

قصه ی لحاف کهنه ننه سرما

شب یلداکه سحرشد،فصل پاییزدیگه میره

جای پاییزروزمستون میگیره

ننه سرمابازدوباره برمیگرده

کوله بارش پرازسوغاتی کرده

البته نفسی یه آهنگ خوب براش درست کردم که زودترحفظ بشیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عمه مهسا سانیا
29 آذر 92 23:44
سلام آرشیدا جون من یه مدتی وقت نمیکنم به وبلاگت سر بزنم تولدت هم یادم نرفته بود ولی وقت نکردم بهت تبریک بگم ایشالا تولد 120 سالگیت. عزیزم شب یلدا رو هم بهت تبریک میگم امیدوارم شب یلدا با مامان و بابا بهت حسابی خوش بگذره و سالیان سال سایشون بالای سرت باشه دوست دارم و از اینجا می بوسمت
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام مهساجوون مرسی که به ماسرمیزنی،خانومی عزییزم یلدای شماهم مبارک درکنارهمسروخانواده گرامی،ایام به کام وشادباشید
مامان لنا
30 آذر 92 9:07
آفرین آرشیدا جون،چه شعر قشنگییییییییی مامانی لینکتون کردم عزیزم. برای آرشیدای گل
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
فدای شماممنون ازمحبت وصفاتون
مثل هیچکس
30 آذر 92 10:02
پاییز ثانیه به ثانیه میگذرد ،یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای پاییز برایت آرزوهای خوب دارد ،یلدا مبارک
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مهربونی وعشقتون مثال زدنیه براتون زمستونی پرازسفیدی ونورآرزومیکنم
مامان مریم
30 آذر 92 10:54
میان همهمه برگ های خشک پاییز فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ ! یلدا مبارک
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
دلهایتان دریایی؛شادیهایتان یلدایی؛مبارک بادبرشمااین شب آریایی
فاطمه مامان وانیا
30 آذر 92 16:41
هوای فاصله سرد است من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم یلدا پیشاپیش مبارک
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
دلهایتان دریایی؛شادیهایتان یلدایی؛مبارک بادبرشمااین شب آریایی
عمه سعیده
1 دی 92 20:58
من عاشق شعر خوندنتم جیگر