آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

تندوتند....

1392/9/1 0:24
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم اول آذرشدبه همین زودی ماه تولدقشنگت اومد...بدجوری دلم گرفته هرسال نزدیکیهای تولدت همینجوری میشم...یه حس مبهم و عجیب وغریب که فکرکنم همه مادرای دنیاتجربه میکنند.همین چندساعت پیش بابارضاچون ازصبح ندیده بودت میگفت احساس میکنم چقدرآرشیدابزرگ شده!!!هی تندوتندمیگفت ومنم تاییدکردم که آره دیگه واسه خودش خانومی شده.اندراحوالات این روزهای پایان ۳سال ویازده ماهگی بگم که خیلی بهونه گیرشدی عزیزدلم ودوست داری پابه پای من همه کاراروانجام بدی!دایره لغاتت خیلی کامل شده وتقریباهرچیزی رومیفهمی ودرک میکنی وجملات قاطع ومحکم به زبون میاری که نشون ازفهم ودرکت داره.توجایی میخوندم که کودکان باهوش بیشترخیال پردازی میکنندودیگه ازاینکه به شدت اینروزهاخیال پردازی میکنی ناراحت نیستم!اسم هستی رودوست داری واین اسمو واسه عروسک جدیدت انتخاب کردی.دوست داری دقیقامثل من لباس بپوشی واین گاهی منو حسابی کلافه میکنه!تازگیها برای رضاومامانی تونقاشیات عینک میکشی(دقیقایک هفته پیش اتفاق افتاد)و من کلی ذوق زده شدم.خلاصه اینکه معکوس میشماریم تاروزمیلادقشنگت...نازنین دخترمونتولدانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان كياراد
1 آذر 92 2:24
آرشيدا جون پيشاپيش تولدت مبارك...........
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مرسی دوست خوب ما
عمه سعیده
2 آذر 92 0:18
جیگر خوشگل دلم برات تنگ شده مراقب باش سرما نخوری یکی یدونه ماه میلادت مبارک
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مرسی عمه جون
sima
2 آذر 92 7:32
سلام ایشاله سالهای سال زنده باشید و واسه گل دخترتون جشن تولد بگیرید تولدش مبارک
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون ازمحبت وعشقتون
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
2 آذر 92 22:41
سلام گلم مارو از این به بعد اینجا دنبال کنید lilitheme.ir (مادام بوفی سابق) ]
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون ازراهنماییتون
نازنین
2 آذر 92 22:45
کاملا درکتون میکنم،من هم همیشه تو این جور موقع ها دلم میگیره و به این فکر میکنم که روزها با سرعته برق و باد دارن میگذرن. تولد آرشیدا جونم رو پیشاپیش تبریک میگم.
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون میدونم توهم زلال وپاکی ودلت پاک ومهربوونه مرسی ازتبریکت
مامان نیروانا
3 آذر 92 15:04
آذرماه برای تو و آرشیدای گلم فرخنده باد لی لی جان. هم هیجان دارم، هم استرس و خلاصه تا آذر تموم بشه دلم همه ش قیلی ویلی میره.
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
آره عزیزدلم امیدوارم هم برای شماوهم مابه خیروخوشی وعشق بازی بگذرهببوس شیرین شیرینم رو
مامان آرشيدا قند عسل
4 آذر 92 8:49
جيگمل من پيشاپيش تولدت مبارككككككككك عزيزم چند روز پيش اومدم وبت رو بخونم كاري پيش اومد نشد حالا دوبار ه اومدم مرسي عزيزم از اعتمادت
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
فدای شمادوست گل و مهربون
فاطمه مامان وانیا
4 آذر 92 19:43
سلام عزیزم ممنون بابت رمز که دادی و تولد آرشیدا جوووون پیشاپیش مبارک منم از الان تو فکر تولد وانیام که توی بهمنه
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
خواهش میکنم ای جووونم ایشالابه سلامتی وخوشی