آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

حرفهای قشنگ!

1392/11/22 17:46
836 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلمون اینروزها انقدرحرفهای جالب ودورازذهن وگاهی اوقات فیلسوفانه میزنی که باورکن خیلیاش باعرض معذرت یادم نیستخجالتالان اومدم این چندتایی روکه یادم هست سریع بنویسم1:خطاب به من:مامی اگه من به دنیانمیومدم تودلت واسه من تنگ میشد!!!2:مامی وقتی من  توشیکمت بودم توچجوری غذامیخوردی!!یه روزخونه مامانی خطاب به مامانی:مامانی توجوونیات یادته!!چه جالب مامانی دخترزاییده ،عزیزپسر!!به مامانی میگی :مامانی من میدونم وقتی مامی کوچولو بوده به شمامیگفته میخوام بزرگ شدم مادربشم وقتی هم رضاکوچولوبوده به عزیزمیگفته وقتی بزرگ شدم میخوام پدربشم!!بایدبعدازاین حرفهای قشنگت روسریع اینجایایه جای دیگه سریع بنویسم تایادم نره.یه نکته جالب اینکه الان تقریبایک هفته ای هست که به قدری به بابارضاعشق میورزی وروابط حسنه شده که من ورضااینجوری هستیم به شدتتعجبتعجبتاازسرکارمیادخونه سریع میپری بغلش ومیگی سلام بابای گلم.دوستت دارم!!خداختم به خیرکنهنیشخندیه کارتازه که شایدمن وبابای فوق العاده حساس نذاشته بودیم تابه حال انجام بدی وخیلی دیره یاشایدوقتش همین سن هست نمیدونم به هرحال اینکه دیروزبه تنهایی ازجوی آب پریدی وردشدیبغلومن وباباذوق مرگ شدیم!!میدونی چقدردوستت داریم خانوم کوچولوی خونمون؟؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهتاب مامان آذین
22 بهمن 92 18:10
سلام عزیزم چه دخملی دارین بخدا مثل فرشته هاست.خدابراتون نگه داره ایشااله ....باعث افتخاره اگه به جمع دوستای آذینم بپیوندین منتظرم
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
نظرلطف ومحبت شماست دوست جدیدحتما باافتخارلینک میشید
مامان لنا
23 بهمن 92 11:26
عزیزم خدا حفظش کنه خانوم کوچولوی خونتونو...
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون ارلطف ومحبت همیشگی شماخاله جون مهربوون
ارام
23 بهمن 92 19:42
عزیز دل خاله مامانش ما هی میایم اینجا نمیشه بنویسیم نمیدونم چرا " البته با گوشی میام بیشتر شاید واسه اون باشه در هرحال میخونیمتون و لذت میبریمممممم
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مرسی مرسی ردپاتون حتی اگه نظرندیدحس میشه عطرقشنگتون خونه آرشیدارومعطرمیکنه ممنون که هستید.شادوسلامت درکنارآمیتیس بانوباشیدتادنیا دنیاست
مامان نیایش
23 بهمن 92 20:46
عززززززززززززیززززززززززززززززززم قربون این با مزه گویی هات بشم من خوشگله خیلی با مزه بود
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربووووون دوستتون داریم
بابا رضا
24 بهمن 92 16:31
الهی خوب بهترین لذت زندگی منم اون لحظه ای هستش که تو در رو باز میکنی الهی قربونت بره بابا رضا اون دقیقه که از جوی پریدی انگار من پریدم
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
بابایی شمابهترین بابای دنیایی انقدرواسه کارام ذوق نکن
مامان كياراد
25 اسفند 92 10:50
فرشته كوچولو دوست دارم.....
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ماهم دوستتون داریم یه عالمه