آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

تولدمامی

1393/4/24 1:31
288 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزیعنی همین چندساعت پیش تولدم بود؛دوباره تکرارشدم...ازخدابرای داشتن همه آدمهای خوب وعاشق توزندگیم ممنونم...ازوقتی بیدارشدیم کلی باهم بودیم دیروزوچقدرغرغرمیکردی خوبی خیلی زیادواین کمک کردنات کلافم میکنه سردرست کردن کیک کلی بحث کردیم وآخرسربرگشتی میگی اصلام خوشگل نشدبعدبایه حالتی که دلم ریش میشه:کاشکی واسه تولدمنم اینجوری بود!!درکل یه روزبودپرازحرفهای تو،پرازخاطره قشنگ...ممنونم ازخداکه توروهدیه داده به ماقلبدرضمن تاکیدمیکردی روی کیک بنویسم هپی برس آرشیدا(happy birthday)نیشخند

پسندها (3)

نظرات (10)

samira
24 تیر 93 1:47
سلام تولدت مبارک. امان از این دخترا.............
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.واقعا امان....
مهسا خانوم
26 تیر 93 14:21
وای خدا مرگم بده.منوباش.2روزه اینجانیومدم. تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررررررک. هان حالاشد. ببخشید که دیر رسیدماااااااا. ارشیداگلی اخرش روی کیک نوشتی هپی برث دی ارشیدا؟
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
خدانکنه مچکرم نه ننوشتم خوبه فعلاسوادنداره
مامانی
29 تیر 93 9:18
هورااااااااااااااااااااااا تولدتون مبارکککککککککککککککککککککککککککککک اونوخ چرا رو کیک باید بنویسید happy birthday arshida?!!!
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون دوست جووووونموالاچه بدونم این دختراروکه میشناسیدمیگفت تولده منه
علی
29 تیر 93 12:09
سلام مهربونم وب نازی داری مخصوصا مطالب زیبایی که مینویسی با عشق من از شما دوست مهربونم دعوت میکنم به وب من بیایی من منتظرتونم بیایید دنیایی زیبا شکلک ها بهترین شکلک ها رو میتونید توی وب من پیدا کنید منتظرتم نظر یادتون نره بااااااااااااااااای
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام خیلی ممنون ازحسن توجه شمادراولین فرصت میام
مهسا خانوم
29 تیر 93 17:13
فردا سواد راس میکنه فردا سواد راس میکنه خخخخ اونوقت دیگه باید بنویسین هپی برث دی ارشیدا.خخخ
مامان فرشته
29 تیر 93 17:43
سلام عزیزم.تولدت مبارک.البته ببخش بابت تاخیرزیادمن. ایشالله 1200000000000000000000000 سالگیت . ارشیداروهم ببوس
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام خیلی ممنون وااای چقدرزیادچشم میبوسمش
مامان فريبا
30 تیر 93 15:15
تولدت مبارك لي لي جونم! ببخش يه كم دير شد. الهي هميشه شاد باشي و پر از تكرارهايي كه تكرار نيستن، تازگيَن. ميبوسمت. پنبه ماهيم رو ببوس
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام ممنون عزییییزممرسی ازآرزوی خوب وزیبای شماالهی همینطورباشهحتمامیبوسمش
مهسا خانوم
3 مرداد 93 22:59
اپم
مهسا خانوم
6 مرداد 93 14:58
اپم
مهسا خانوم
2 شهریور 93 8:49
سلام خاله جونی پیام قبلیمو یادتونه؟ بهتون گفتم یکی میخواد وبلاگمو هک کنه حالا برای اینکه نکنه به این ادرس رفتم.لطفاااااااااااااااااااااااااااااااا زود وبلاگم رو از ادرس قبلی به این ادرس انتقال بدین.ممنون اگه ندین رابطه مون قطع میشه اخه دیگه شما آدرسمو ندارین.