آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

روزدختر

1393/6/7 0:43
236 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزروزت بودعشق خوشگلمقلبروزیه فرشته کوچولوی مهربوووون وعجیب واحساساتی،اولین نفراتی که تبریک گفتندبعدازخودم عمه وعزیزجون بودندوالبته به بقیه مهلت ندادی تاسورپرایزت کنندوخودت سریع میگفتی:امروزروزدختره هابغلازاونجاکه عاشق سینماهستی به طورخیلی زیادوسینمافیلم شهرموشهای2رواکران میکردقرارگذاشتیم بابابارضاببریمت سینماوشام تاروزبه یادموندنی برای شمارقم بخوره،فداتبشم که تااسم سینماروشنیدی اومدی دست من ورضاروبوس کردیقلبخلاصه روزخیلی خوبی بودهمراه باخانوم کوچولوی قصه زندگی ما

دوست داشتنت یه جورایی آسمونیه،زلال،پاک وبه دورازدغل بازی،شباوقتی خوابیدی یه ربع ساعتی باهات عاشقونه زمزمه میکنم وبهترینهای دنیاروبرات ازخدای بزرگم میخوام والبته برای همه کودکان سرزمینم

عاشقانه هامون تمومی نداره وقتی توبهترین اتفاق زندگی ماهستی

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

ندا و عمو سعید
7 شهریور 93 19:34
الهی من قربون دختر ناز و یکی یدونه بشم که کلی شرمنده ام که وقت نکردم زنگ بزنم تبریک بگم ، آرشیدا جون و مامان لیلا مهربون منو ببخشید، من کلی مهمون داشتم و مشغول بازار رفتن بودیم و کلا تو تلاطم بودم آرشیدا جون روزت مبارک از خدا برات سلامتی و سربلندی آرزومندم دوستت دارم خیلی زیاد
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
خدانکنه بخشیدن چیه گلم ،شادباشیدوسلامت درکنارعموسعید
مهسا خانوم
7 شهریور 93 20:06
مبارکهههههههههههههههه
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
روزشماهم مبااااارک
samira
9 شهریور 93 2:08
سلام عزیزم روزت مبارک گلم
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام روزباران زیباهم مبارک
مهسا خانوم
11 شهریور 93 13:56
خاله جون این پست رمز دارتون خصوصیه؟ یارمزشو میدین؟ اگه میدین خوشحال میشم به منم بدین خاله
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
نه عزیزمیدم
مهسا خانوم
12 شهریور 93 15:51
سلام.یک اپ مهم مهم مهم مهم مهم مهم مهم کردم.خاله جون حتما بیا.
mamane lena
15 شهریور 93 9:00
Arshidaye maaham ruzet mobarak golam. maman leyli khoshhal misham ramz dashte basham.
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مرسی روزلنای عزیزم هم مبارک، حتما
مهسا خانوم
16 شهریور 93 12:38
خاله جون رمز رو لطفا راستی اون اپ مهمم رو خوندین؟؟؟؟؟؟؟بله خوندم،لینک کردم
مهسا خانوم
17 شهریور 93 12:31
سلام خاله این ادرسی که برات گذاشتم رو بلینک لطفا ممنون بابت رمز.