آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

روزکودک وتولدقمری

1393/7/18 13:42
464 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترازجانم تولدت به سال قمری مبارکقلبدوروزپیش هم روزکودک هم بودکه به رسم این سالهابانازنین جون وبرهان کوچولورفتیم جشن موسسه روزبه وکلی خوش گذروندی ودوباره صورتت روگریم کردینگرانیادت بمونه توروزهایی روبرامون رقم میزنی که نه تکرارمیشوندونه فراموش....ازشیرین زبونیات بگم که روزعرفه وقتی تلویزیون دعای عرفه ازمدینه روپخش میکردبرگشتی بالحن خیلی جدی میگی:مامی این آقایوناهمه رفتن حمومخجالتتعجب

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (10)

فروشگاه نادین
18 مهر 93 14:27
سلام دوست عزیز لوازم جشن تولد دست سازهای نمدی شال و روسری nadin-shop.ir
مهسا خانوم
18 مهر 93 20:23
مباررررررررررررررررررررررررررررررررررکههههههههههههههههههههه
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مرسی خاله
مهسا خانوم
23 مهر 93 20:23
اپ شدم خاله جونیم ارشیدااااااا جووووووووووووونمممممممممممم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
بووووس
مامانی
26 مهر 93 9:39
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک عزیزممممممممممممممممممممممممم
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
خیلی مچکرم خاله جوووووون آرشیدام
مهسا خانوم
1 آبان 93 21:08
OOOOOOoooooooooooooooooooo نمیخوایین اپ کنین؟؟Oo خیلی وقته اپ نکردیناااااااااا... من کر کردم الان که بعده قرنی اومدم لابد کلی اپ کردین ببخشید اگه یک موقع اپ کردین نیومدم اخه مدارس نمیزارن
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
عزییییزم،بیشترخاطرات آرشیداروتودفترثبت میکنم،دنیای مجازی برام کمرنگ شده
مهسا خانوم
2 آبان 93 19:36
اپ شدم...نمیخواین بیاین؟
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
عزیزم حتما
مامانی
3 آبان 93 10:04
ای جانممممم اولاً تولد قمریت با کلی تاخیر مبارکککککککک تو چقدر شیرین زبونی عزیزممممممم
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
خیلی ممنون خاله مهربون
ali
12 آبان 93 21:06
دیشب گرسنه بود..... دختری که مرد.......... چه آسان به خاک پس دادیمش............... و همسایه اش................. زیارتش قبول.... دیشب از سفر رسید.... برای چهارمین بار.... مکه رفته بود..... خوشحال میشم سر بزنید
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
13 آبان 93 13:56
گفتم :خدایا ازهمه دلگیرم گفت :حتی از من؟ گفتم :خدایا دلم را ربوده اند گفت :پیش از من؟ گفتم :خدایا تو چقدر دوری گفت: تو یا من؟ گفتم :خدایا تنها ترینم گفت :باوجود من؟!!!!!!!!!!! گفتم :خدایا کمک خواستم گفت :از غیر من !؟ گفتم :دوستت دارم گفت :پیش از من؟!!! kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشاه گهواره تمدن)
مامان مرساناومثل هیچکس
18 آبان 93 9:53
عزیزدلم تولدت مبارک قربون شیرین زبونیهای دختر نازم برم من
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون خاله مهربون.خدانکنهدخترمثل ماهتون روببوسید