آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

حرفهای قشنگت...

1392/8/6 23:40
238 بازدید
اشتراک گذاری

              دیشب موقع خواب قشنگترین عاشقانه هاروتقدیمم کردی ومن روبه اوج رسوندی

            آرشیدا:مامی؟   من؟بعله گلم؟آرشیدا:توخیلی مامان خوبی هستی...هرچی بخوام برام میخری...

             هرچی بگم برام میپزی دستپختت خیلی عالیه....هرچی بگم به حرفام گوش میدی.........

           من:قربووونت برم من.....تو:  من خیلی پدرومادرومادربزرگ مهربونی دارم...من خیلی شمارودوست دارم...

                          خوشحالم ازحال خوشت عزیزدخترم...مهربونم...همدم ثانیه های زندگیم....

                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عمه سعیده
7 آبان 92 11:09
فدای قلب مهربونت همیشه خوشحال باشی عزیزم



مامان آرشيدا قند عسل
8 آبان 92 13:21
منم تو رو خيلي دوستت دارم شيرين زبون مهربونم


مرسی خاله جون مهربوون
مثل هیچکس
10 آبان 92 22:28
عزیزم ،چقدر قدر شناس.من که لذت بردم از این همه احساس پاک


مرسی خاله
مامان مریم
14 آبان 92 19:07
الهی...قربونش بشم من


خئانکنه خاله
sima
21 آبان 92 7:54
ای جونم مهربوووووووووووووووووووووون