آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

50

1392/11/12 20:15
301 بازدید
اشتراک گذاری

عشق رویایی ماهمین چندساعت پیش ازتهران اومدیم ومن بایدطبق عادت پنجاه ماهگی روبهت تبریک میگفتم چون هم یه عددخوبیه وهم اینکه خوبه دیگه پنجاه ماهه هستی!رفته بودیم عروسی پسرخاله بابارضاکه شمابازم عروس دیدی وکلی کیف کردی وهم اینکه مادیداری تازه کردیم.وبهترازهمه اینکه زنعمونداهم بودوعمه که دیگه حسابی خوش گذروندی وشادی کردیلبخندالانم که من امیرم!وباهم اومدیم کافی شاپ(مثلا)ازنداجون،سمیه جون ومحمد(پسرعمه مامی)هم کادوگرفتی ودرکل ایام به کامت بود!نیشخندبرات میخونم:گل من آرشیدای من عزیزدردونه،خدامثل توفقط تودنیاساخته یه دونه...میدرخشی توی جمع عاشق برات فراوونه ..اماتومال منی تموم دنیامیدونه...آرشیداازراه رسیده خونه چراغونه...آسمون شهرمون ستاره بارونه...عاشق رنگ چشاش این دل داغونه..واسه من آرشیدای من عزیزترازجونه(باکسب اجازه ازشاعروخواننده برای دخل وتصرف درشعر)لبخندداشت یادم میرفت ازجدیدترین کارهات اینه که هی به رضامیگی دوستت ندارم!سوال(ولی من توعمق چشات وازلبخندمرموزت متوجه عشق وعلاقه فراوونت میشم)دنیامون باوجودت وباشادیهات وخنده هات دنیای قشنگیه!زلال وپاک وبی ریا.....کادوی خاله نداکادوی نداجونکادوهای سومی ومحمدکادوهای سمیه جون ومحمدازاون جعبه باربی دوتابودکه یکی روتهران تخلیه کردی وانداختیم دورداخلشون کلی جینگیلی مینگیلی دخملونه بودپاتریک آرشیدااین پاتریک روهم خودت وقتی میرفتیم خونه عزیزجون دیده بودی وبابارضاقول داده بودبرات بخره که خریدیم.مبارکت باشه همه کادوهات گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مثل هیچکس
13 بهمن 92 12:41
عزیزم خوشم میاد راه به راه کادو دریافت میکنی خوب منم باشم اینهمه ذوق میکنم
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
آره خاله گل گفتیدخوشحالم که دوست خوبی مثل شمادارم
ندا
13 بهمن 92 13:23
آرشیـــــدا جونم مبارک باشه 50 ماهگیت ، خوشگل خانم، الهی قربونت بشم من عسلم ، آخه تو چقدر ماهی ایشالله روزی بشه که خودت عروس بشی و لباس عروس بپوشی و کلی خوش بگذرونی ... خیلی دوستت دارم دلم برات کلــــــــــی تنگ شده
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون این همه عشق ومحبتت هستیم نداجانهمیشه سلامت وعاشق درکنارهم روزگارسپری کنید.ماهم دلتنگیم
مامان باران
14 بهمن 92 11:30
سلام عزیزم 50ماهگیت مبارک عجب کادو های خوشگلی
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونقابل بارانمو نداره
مامان لنا
16 بهمن 92 9:23
50 ماهگیت مبارک عزیز دلم باشی و باشیم روزی که 50 سالگیتو تبریک بگم مخمل خاله الی.
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون خاله جوون مهربوون سلامت باشیدهمیشه
مامان كياراد
16 بهمن 92 16:09
آرشيدا جون اميدوارم هميشه ايام دنيا به كامت باشد ....
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان نیایش
18 بهمن 92 11:17
به به همیشه به سفر وعروسی خوش باشید چ هخوب که ایام به کام بوده الهی همیشه شاد باشید و سلامت
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
همچنین شماهماره سلامت وشادباشیددرکنارهم
مامان نیایش
18 بهمن 92 11:17
50 ماهگیت هم مبارک
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون خاله ای
عمه سعیده
19 بهمن 92 14:10
اخه من چی بگم تو عشق عمه هستی خوشگل ناز مهربون فقط خدا میدونه چقدر برام عزیزی
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
فقط هم خدامیدونه ماچه عمه مهربون وخانوم وگلی داریم
مامان نیروانا
21 بهمن 92 8:16
پنجاه ماهگیت مبارک پنجه ی آفتاب! همیشه بدرخشی پنبه ماهیِ قشنگم.
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون که به خونمون سرمیزنیدفریبا جونهمچنین 50ماهگی نیرواناجون هم مبارک باشه ودرپناه حق وزیرسایه پدرومادرمهربوون وفرهیخته ای مثل شماسالم وشادروزگارسپری کنه
بابا رضا
24 بهمن 92 16:34
الهی آرشیدا جون میبینی مامان چقدر تو رو دوست داره من که به همچین مامانی حسودی میکنم که عاشق تو هستش وبه افتخارش باید ایستاد و ساعتها دست زد
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
بابااااا شرمنده نکن مارو
مامان مریم
11 اسفند 92 9:03
50 mahegit mobarak khorshide khoshgele man
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربوون