آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

یلدا+ماهگرد

1393/10/14 0:35
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه پنج سال ویک ماه ام....امسال یلداخونه عزیزجون اینابودیم وحسابی خوش گذروندی؛سه روزقبل ازیلدارفته بودیم وتوپنج شب خونه عزیزبودی وچه حال خوبی داشتی کنارمهربانان...قبل ازشام یلدابااصراروادارکردی فال بگیریم؛به خاطرذوق وشوقت مراسم روزودبرگزارکردیمنیشخنددیروزهم بادوستم ودوستت آیلین رفتیم تئاتروکلی کیف کردی....اینروزاشغلت آرایشگریه؛نخ میگیری ازمن ومیری آرایشگاهت واصلاح وابروومیکاپ انجام میدادی....دایی جون میگه عاشق دنیاتهقلبازتوچه پنهون من دیوونه دنیای قشنگتم...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

لی لی مامی آرشیدا
16 دی 93 1:16
عمه آریاناجون بدون پاسخ تاییدکردم...خیلی ممنون ازهمراهی دلگرم همیشگی شما....زیرسایه مهرپروردگارسلامت باشید
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
28 دی 93 11:32
سلام مامانی خیلی دختر نازی داری خدا حفظش کنه
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ازلطف ومحبتتون
مهسا خانوم
30 دی 93 13:57
دوستون دارم ارشیدا خوبی؟؟ خاله شماخوبی؟ ببخشید نبودم درسام زیاد شد یهوویی دلم براتون تنگ شده
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم؛آرشیدامریض شده الان یک هفتس درگیریم
مهسا خانوم
9 بهمن 93 10:46
ای خدا چرا؟؟ بمیرم براش بهتر نشده خاله؟ راستی اسمه وب خیلی خوششششششمله
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
خدانکنه.ممنون عزیزم
مهسا خانوم
12 بهمن 93 13:45
خاله من یک اپ مهم کردم لطفا حتما بیاین ممنون حالم خیلی بده