آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

حال اینروزها

1393/5/26 16:30
158 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزهابعدازشنیدن خبرسقوط هواپیمای طبس واینکه یکی ازخانواده های عضونی نی وبلاگ هم تواین حادثه ازبین مارفتندحالم عجیب گرفته،اصلانمیتونم بیام اینجاومطلب بذارم ببخش منوعادت همیشگی من اینکه بعدازخبرهای اینچنینی یه مدتی بدحال میشمناراحتجمعه سفریکروزه داشتی به جاده بسی زیبای اسالم-خلخال(باتلفظ شیرینت)وجمعه هفته قبل هم بامامانی ایناوبدون بابارضارفتیم لاله پارک،22مردادهم عروسی عموی بهنیابودکه همه میگفتندچقدربزرگ وخانوم شدی وقدکشیدی گل قشنگمقلب .همین تابعدشیرین ترینمقلب

پسندها (3)

نظرات (6)

سمانه مامان وانیا
27 مرداد 93 9:28
سلام آرشیدا جون... افتهار دوستی بهمون میدی؟؟؟ با تبادل لینک چی موافقی؟ بهم سر بزن و خبر بده که لینک کنیم.
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام خانوم بعله لینک میکنم
samira
29 مرداد 93 0:17
سلام عزیزم من دقیقا بعد از شنیدن این خبر مثل شما بودم واقعا خبر بدی بود خدا به بازمانده هاشون صبر بده
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام خانوم آره امیدوارم خدای بزرگ صبربه خانواده هاشون بده
samira
29 مرداد 93 0:18
مامی آرشیدا جون راستی چرا دیگه عکس نمیزارید ببینیم دختر ناز مون رو.....
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
ازروتنبلی ولی به زودی میذارم مرسی ازمحبت شمامامان سمیرا
مهسا خانوم
29 مرداد 93 18:44
سلام ارشیدا گلی. بعله دیگههههه ارشیدا واسه خودش خانومی شدهههههههه دوست دارممممممممممممممممممم عسیسمممممممممم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام گلم ممنون ازمحبتت
مهسا خانوم
30 مرداد 93 19:44
لطفا بیاین وبم اپم مهمیییییییییییییییی دارممم و +درخواست کمک اضطراری
مهسا خانوم
1 شهریور 93 10:03
سلام به ارشیدا جاااااااااااااانم ومامان خوبش. خاله جان ،احتمال مدیم وقتی که داری این کامنت رو میخونی مار از کار گذشته باشه ووبلاگم هک شده باشه. اخه یکی اومد وبم وگفت تا 15 روز دیگه وبلاگت رو هک میکنم ولی منم سعی میکنم کلا رابطه مو قطع نکنم وبیام وبهتون سر بزنم ادرستونو کپی کردم تا هروقت خواستم بیام پیشتون. موفق باشین.
لی لی مامی آرشیدا
پاسخ
سلام عزیزم ای باباآخه چراااا