آرشیداآرام جانآرشیداآرام جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

آرشیداخورشیدخونمون

نظرات (6)

آرام
16 مهر 92 12:40
عزیز دل خاله روزت مبارک♥


مرسی خاله جون مهربون:-)
مامان كياراد
16 مهر 92 15:33
روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


مرسی ازشعرزیباتون همچنین روزکیارادجونم مبارک
با با رضا
16 مهر 92 17:38
دخترم روزت مبارک امیدوارم امروز روز خوبی برات باشه و کلی خوش گذرونده باشی نمی دونم اگه تورو نداشتم چکار میکردم فقط از خدا میخوام توروبرای ماحفظ کنه الهی آمین







بابای خوبم...
مامان آرشيدا قند عسل
17 مهر 92 8:08
روزت مبارك گل من ، عزيز من


:-)
عمه سعیده
17 مهر 92 9:39
عزیزم روزت مبارک تاخیر منو ببخش من دیشب شیفت بودم دوست دارم


خسته نباشی عمه جون.مرسی ازمحبتت:-)
مامان مریم
17 مهر 92 15:02
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
آرشیدای قشنگم روزت مبارک


مرسی خاله ای...